Την τελευταία ημέρα λειτουργίας του σχολείου πραγματοποιήθηκε μια όμορφη και συγκινητική γιορτή αφιερωμένη στους μαθητές/ιες της Γ΄ Γυμνασίου, οι οποίοι αποχαιρέτησαν το σχολείο και μια σημαντική περίοδο της ζωής τους.


Η εκδήλωση ήταν γεμάτη χαμόγελα, συγκίνηση και όμορφες αναμνήσεις. Ξεχωριστή στιγμή αποτέλεσε η προβολή ενός βίντεο με στιγμιότυπα από τη σχολική ζωή των μαθητών/ιών της Γ΄ Γυμνασίου. Φωτογραφίες και βίντεο από εκδρομές, γιορτές, σχολικές δράσεις και καθημερινές στιγμές μέσα στις τάξεις ξύπνησαν όμορφες αναμνήσεις και συγκίνησαν μαθητές/ιες και εκπαιδευτικούς. Η Προέδρος του 15μελούς με την ομιλία της αποχαιρέτησε το σχολείο με αγάπη, χιούμορ και λόγια ευγνωμοσύνης προς τους εκπαιδευτικούς. Ιδιαίτερη χαρά νιώσαμε από την επίσκεψη της συναδέλφου Βρέκα Μαλαματής η οποία ανταποκρίθηκε στην πρόσκληση των παιδιών.
Οι μαθητές/ιες είχαν την ευκαιρία να θυμηθούν τις κοινές εμπειρίες που μοιράστηκαν τα τρία χρόνια στο Γυμνάσιο, να γελάσουν, να συγκινηθούν και να ανταλλάξουν ευχές για το νέο ξεκίνημα που τους περιμένει στο Λύκειο.
Στο τέλος της εκδήλωσης, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων προσέφερε πλούσια εδέσματα και αναψυκτικά, συμβάλλοντας στη δημιουργία μιας ζεστής και γιορτινής ατμόσφαιρας. Η όμορφη αυτή πρωτοβουλία έδωσε την ευκαιρία σε όλους/ες να συζητήσουν, να φωτογραφηθούν και να απολαύσουν τις τελευταίες στιγμές της σχολικής χρονιάς μαζί.
Η ημέρα αυτή θα μείνει αξέχαστη σε όλους, καθώς αποτέλεσε έναν ιδιαίτερο και συγκινητικό αποχαιρετισμό για τους μαθητές/ιες της Γ΄ Γυμνασίου και μια γλυκιά ανάμνηση από τα σχολικά τους χρόνια.






























